Cesa olarak haberleşme hizmetlerinizden genel bilgiler verir misiniz?
1993 yılında çalışma hayatına başlayan Cesa Bilişim firması Unify (Siemens) markasının Türkiye’deki ilk Premium partner olma özelliğine sahiptir. 1993 yılından bu zamana kadar çok büyük değişikliklere uğrayan haberleşme hizmetlerinde geldiğimiz nokta itibari ile bayağı mesafe kaydetmiş durumdayız. Cesa Bilişim, gerekli eğitimleri yurt içinde ve yurt dışında almış, sertifika sahibi, alanında uzman profesyonel teknik personeli ile bünyesinde bulunan santral markalarının, call center ürünlerinin ses kayıt sistemlerinin, karşılama sistemlerinin, raporlama ve ücretlendirme yazılımlarının; keşif, kurulum, devreye alma ,teknik destek verme hizmetlerini yapmaktadır. Yine kendi alanında uzman, gerekli eğitimleri ve sertifikaları almış satış ekibimiz müşterilerimizin haberleşme ihtiyaçları doğrultusunda, keşif ve projelendirme yaparak en verimli ve en ekonomik önerileri sunmaktadır. Aynı zamanda haberleşme ürünlerinin kesintisiz ve sorunsuz çalışması için Emerson ve Tunçmatik markalı kesintisiz güç kaynaklarının satışını gerçekleştirmekteyiz.
Ayrıca Bulut bilişim üzerinden haberleşme hizmeti sağlamaktayız. Hizmet verdiğimiz müşterilerimizin, santral yatırımı ve sistem odası yatırımı yapmadan, çok ekonomik ve güvenli bir şekilde iletişim kurmalarına imkân tanıyoruz. Firmaların veri trafiği her geçen gün artış göstermektedir. Bu da veri trafiğinin depolanması ve güvenli bir şekilde ulaşılabilmesi sorununu ortaya çıkarmaktadır. Firmalar çok hızlı gelişen teknolojiler karşısında yüklü miktarda güncelleme ve geliştirme masrafları ile karşılaşırlar. Sistem odaları ve veri merkezleri bulunan firmalar için ise bu maliyetler daha fazladır. Bu durumda sanallaştırma ve bulut teknolojileri bizim için en mantıklı tercih olacaktır. Çok düşük bir maliyet ile server ve sistem odası maliyeti üstlenmeden, şirketimizin bilgi teknolojileri hizmetlerini en verimli şekilde gerçekleştirmiş oluruz. Bu da bizi sektörde çok güçlü ve avantajlı kılar müşterilerimize en iyi hizmeti vermemizi sağlar.
Cesa Bilişim olarak yöneldiğiniz sektörler ve hizmetler nelerdir?
Cesa Bilişim kuruluşundan günümüze kadar müşteri ihtiyaçlarına göre ürün portföyünü genişleterek birçok büyük projelere imza attı. Ardından Hızla Büyümesini Sürdüren CESA Bilişim 2011 yılında Bilişim konusunda AVENCOM Telekom’u Kurmuş, Müşterilerinin Ses Trafiklerinin yanında Data ve İnternet erişimini kaliteli bir şekilde müşterilerinin hizmetine sunmuştur. Enerjisini kadrosunun genç, dinamik, eğlenceli ve pozitif olmasından olan CESA Bilişim Yurtiçi ve Yurt Dışı eğitimlerle sürekli bilgileri Güncelleyen Yetişmiş Mühendis ve Uzman kadrosu ile Teknolojiyi yakından takip etmekte ve hızla adapte olmaktadır.
Türkiye ve tüm dünyada çok noktalı katılım (MCU) ve mobil katılım sağlatılabilen geniş Polycom ürün yelpazesini müşterilerimize profesyonel anlamda projelendirerek anahtar teslim çözümler sunmaktayız.
lojileri çatısı altında sektörün ileri gelen iş ortaklarımız ile Anahtar Teslim Zayıf Akım projeleri konusunda da çalışmaktadır. Bu kapsamda Cesa Bina Teknolojileri; İletişim ve Network Çözümleri, Akıllı Bina sistemleri (Yangın Algılama Sistemleri, Acil Anons ve Seslendirme sistemleri , CCTV, Kartlı Geçiş Sistemleri , SMA ve IP TV, PDKS, Interkom Sistemleri, Hırsız alarm ve Çevre güvenlik Sistemleri.) Yapısal Kablolama Çözümleri ve Sektörel çözümler konularında projelendirme, Mühendislik ve kurulum hizmetleri sağlamaktadır. “Bilişim ve Haberleşme Sektörünün Öncüsü’’ olarak anılan, ortaya çıkardığı başarılı Projeleri ile herkesin takdirini kazanan Cesa Bilişim, her sene olduğu gibi bu sene de 2015 Yılı Unify (Eski adıyla Siemens) Haberleşme Sistemleri alanında, Satış ve satış sonrası başarılarından dolayı Yılın birincisi seçilmiştir.
“Bilişim ve Haberleşme Sektörünün Öncüsü’’ olarak anılan, ortaya çıkardığı başarılı Projeleri ile herkesin takdirini kazanan Cesa Bilişim, her sene olduğu gibi bu sene de 2015 Yılı Unify ( Eski adıyla Siemens) Haberleşme Sistemleri alanında, Satış ve satış sonrası başarılarından dolayı Yılın birincisi seçilmiştir.
Tümleşik iletişim
Ses, görüntü, konferans, durum bilgisi, anlık mesaj, sesli mesaj, faks, e-posta ve mobilite’nin tek bir yapı altında birleşmesidir.
Bu alanda sunduğumuz hizmetler
Orta ve büyük kapasiteli işletmelerin farklılaşan ve değişen iletişim ihtiyaçlarını karşılayarak, ses, görüntü, konferans, durum bilgisi, anlık mesajlaşma, faks, e-posta, birleşik mesajlaşma ,mobility gibi hizmetleri müşterilerimize tek bir platformdan sunmaktayız. Kullanıcıları bulundukları yerden bağımsız olarak sisteme eriştirebiliyoruz. Tek bir numara ile masa üstü, PC ve mobil cihazlar gibi tüm cihazlardan ulaşarak, PC ve akıllı telefonlar üzerindeki özel uygulamaları kullanarak her an her yerden iletişim kurabilmelerini sağlayıp, Microsoft Outlook entegrasyonu sayesinde, Outlook üzerinden birçok hizmetleri kullandırabilmekteyiz. Kendilerine özel web ara yüzüne bağlanarak kişisel ayarlarını değiştirip, anlık mesajlaşma ve durum bilgisi uygulamaları sayesinde daha esnek ve hızlı iletişim kurabilmeleri için, çözüm üretiyoruz. Müşterilerimize, güvenli haberleşme altyapısıyla, sosyal medya ile(facebook vs..)entegrasyon yaparak, iş süreçlerini hızlı ve verimli bir hale getiriyoruz.
Tümleşik iletişim sistemlerinin avantajları
Tümleşik iletişim uygulamaları, farklı IT ve telefon altyapılarına entegre olabilecek esnek bir iletişim ve işbirliği çözümüdür. Şirket içerisindeki mevcut iş akışı, ERP, dikey uygulamalara entegre olarak iletişim kabiliyetli iş süreçlerinin verimliliğine erişim sağlamaktadır. İnsanları herhangi bir sorun ve gecikme olmadan birbirine bağlayarak ofis çalışanları ve mobil çalışanlar arasında işbirliği ve bilgi paylaşımını arttırmaktadır. Çalışanların gün içerisinde bulundukları ortamdan bağımsız; kiminle, ne zaman ve ne şekilde iletişim kuracaklarını kontrol etmelerini sağlamaktadır. Zengin mevcudiyet bilgisi, mobilete ve ses/web/ video konferans özellikleri iletişim maliyetlerini, emlak maliyetlerini ve seyahat masraflarını azaltmaktadır. Ayrıca mevcut alt yapınız ile sorunsuz entegrasyon ile mevcut yatırımlarınızın değerini korumakta ve arttırmaktadır.
Mobilitenin arttığı, firmaların küreselleşme süreçlerine dahil olduğu, firma merkezinden farklı lokasyonlarda konumlanan şube, tesislerin yoğunlaştığı ve “sanallık” kavramının ön plana çıktığı bir iletişim çağında bulunuyoruz. Artık, iş seyahatleri, geçmişteki gibi yaygın değil. Günlük iş hayatının yoğunluğu ya da seyahat harcamalarının azaltılması gerekliliği gibi nedenlerle, toplantıları yüz yüze gerçekleştirmek her zaman mümkün olmuyor. Yapılan son araştırmalar*, kurumların büyük çoğunluğunun, ofis dışında görev yapan, mobil çalışanlara güvendiğini ortaya koyuyor. Bu güvenle birlikte, sayısı gittikçe artan mobil çalışanlar, ofiste çok sık zaman geçirmedikleri için şirket içinde gerçekleşen birçok toplantıya da katılamıyorlar.
Kurumlarda, kişiler arası bilgi alışverişi ve iletişimin sağlıklı olması kritik bir unsur. Bu nedenle, çalışanların kullandıkları iletişim araçları, onlara, aradıkları kişilere hızlı bir şekilde erişme imkânı sağlamalıdır. Bu iletişim araçları, bulundukları mekân, kullandıkları cihaz, hangi ağ üzerinde oldukları gibi kriterler ayırt edilmeksizin, kullanıcılara en iyi iletişim koşullarını sağlamalıdır.
Pazarlamasını yaptığınız mobil iletişim cihazları ile ilgili bilgiler verir misiniz?
OpenScape UC uygulaması ile coğrafi olarak birbirinden uzak ekipler, iş süreçlerini verimli şekilde sürdürmeye devam edebiliyor. OpenScape çözümü ile günün her saatinde, istenilen yerden iş süreçlerini yönetmek mümkün. OpenScape, sahadaki ekiplere mobil olarak veya masa üstünden zengin bir video konferans olanağı sağlayabiliyor. Ayrıca kullanıcıların sanal olarak bütün cihazlara tek bir ekrandan ulaşabildiği ilk platform olan Circuit ile kullanıcılara, sanal olarak bütün cihazlara tek bir ekrandan ulaşabilecekleri bir platform sunuyor. Sosyal yazılım, iş uygulamaları, görüntü, yazışma, analitik ve geleneksel sesli iletişimi içine alan bu uygulama, sanal olarak her kanalda bilgi ve veriyi bir araya getirerek tümleşik iletişimin vaatlerinden öteye geçmek için tasarlanmış bir çözümdür. OpenScape UC uygulamasını, çalışanlarınızın, hem ofis içinde hem de ofis dışında sahip oldukları iletişim imkânlarını güçlendirmek, sürekli erişilebilir olmalarını, organizasyon içinde ve dışında sorunsuz bir şekilde çalışabilmelerini sağlamak için tasarladık.
Güvenlik ve network ile ilgili ne tür çalışmalar yapıyorsunuz?
Müşterilerimizin ihtiyaçlarına özel çözümler sunarak, sistem entegratörlüğü ve danışmanlığını yapmak,
Teknoloji lideri üreticiler ile işbirliği sağlayarak, müşterimize avantajlar sağlamak,
Yeni teknolojiler ve özel çözümler ile müşterilerimizi, gelişen teknolojilerden haberdar edip, müşterimize tasarruf sağlattırmak, mühendislik, tasarım ve uygulama hizmetimiz ile müşterilerimizin memnuniyetini kazanmak,
Etkin proje yönetimi ile müşterimizin ihtiyaçlarını belirleyip, kalıcı çözümler sunmak, Ses – Veri – Görüntü entegrasyonunda müşterilerimize özel çözümleri sunmak kurulum, devreye alma, bakım ve satış sonrası destek hizmetimiz ile müşterilerimizdeki devamlılığımızı korumak
Video konferans hizmetleri sektöründeki çalışmalarınızı tanıtır mısınız?
Türkiye ve tüm dünyada çok noktalı katılım (MCU) ve mobil katılım sağlatılabilen geniş Polycom ürün yelpazesini müşterilerimize profesyonel anlamda projelendirerek anahtar teslim çözümler sunmaktayız.
Polycom markanız hakkında açıklama yapar mısınız?
Polycom markası ile; noktadan noktaya video konferans ve çok noktalı HD – Full HD görüntü destekli katılım sağlatılabilmekteyiz. Bunun yanında, müşterilerimize internetin olduğu her yerden video konferans yapmasını sağlatarak; etkileşimli sunum paylaşımı, akıllı tahta çözümü, konuşmacıya takip eden kamera çözümü, mobil katılım, video konferans kayıt, video konferans canlı ya-yın ve Microsofta özel ses ve video konferans çözümleri ve diğer Polycom teknolojilerini sertifikalı satış ve servis kadromuzla müşterilerimize anahtar teslim satış ve satış sonrası servis desteği sunmaktayız.
Video konferans hizmetlerinde, özellikle hizmet kalitesini artırmaya yönelik ne gibi yeniliklerden söz edilebilir?
Firmamız bünyesinde çalışmakta olan konusunda uzman sertifika ve lisans sahibi yetkin teknik arkadaşlarımız satış öncesi ve sonrası müşterilerimiz ile yapmış olduğumuz alternatif servis ve/veya bakım anlaşmaları kapsamında destek hizmetlerini yürütmektedir. Projelerde anahtar teslim konferans odası tasarımında gerek teknik koordinatörümüz gerekse teknik arkadaşlarımız müşteri hassasiyetlerini dikkate alarak hızlı ve etkin hizmet vermek üzere gerekli hassasiyeti göstermektedirler.
Bulut bilişimin video konferans uygulamalarına katkıları konusunda neler söyleyebilirsiniz?
Bulut bilişim sayesinde firmalar yüksek maliyetli çok noktalı katılım için video sunucu (MCU) yatırımı yapmayarak Cloud Video konferans çözümleri sayesinde çok noktalı görüşmelerini Cloud Video konferans çözümleri sunan marka ve operatörler üzerinden hizmet alarak maliyet avantajı sağlayabilmektedirler.
Video konferans pazarının gelişim sürecine ilişkin düşüncelerinizi nasıl ifade edersiniz?
Birkaç senedir özellikle yurtdışı firmalarının Türkiye pazarında çalıştıkları firmalar ile bu yönde görüşme taleplerinin de etkisi ile Video konferans sistemleri pazarda ciddi bir büyümeyle devam etmektedir. Zamanın etkin bir şekilde yönetimi ve toplantı verimliliğini arttırma anlamında son çıkan ürünlerin zamanın ihtiyaçlarına cevap verecek şekilde özellikler sunması (HD ve Full HD görün desteği sunması, internetin olduğu heryerden katılım, sunum paylaşımı, telefon ile toplantıya dâhil olabilme, mobil katılım, aynı anda çok noktalı katılım, video konferans kayıt ve canlı yayın gibi) firmaların bu yöndeki taleplerini arttırmaktadır.
Kullanıcıların sanal olarak bütün cihazlara tek bir ekrandan ulaşabildiği ilk platform olan Circuit, kullanıcılara sanal olarak bütün cihazlara tek bir ekrandan ulaşabilecekleri bir platform sunuyor.