Türkiye İnternet Ölçümleme Araştırmasına göre GittiGidiyor, 2015’in ilk dokuz ayına ait verilerini açıkladı. Satın alma alışkanlıklarını, tercihleri, ve alışveriş trendlerini içeren infografik çalışmasına göre her ay bir Yunanistan, İsviçre, İsveç ve İrlanda toplam nüfusu kadar kişi GittiGidiyor’a tıklıyor.
GittiGidiyor, yılın ilk 9 ayında 278 milyon ziyaret aldı. GittiGidiyor’da bu yıl yine ilk 9 ayda toplam 1.7 milyar kez sayfa görüntülendi. Toplamda 13.5 milyon üyeye sahip olan GittiGidiyor’da 2015 yılının ilk günü en çok satılan ürünler sırasıyla cep telefonu, çay robotu ve TV ünitesi oldu. Yılın ilk 9 ayında en çok alışveriş yapan yaş aralıklarında liderliği yüzde 24 ile 26 – 30 yaş grubu üstlenirken onları yüzde 23 ile 31 – 35 yaş grubu takip etti.
Alışveriş oranlarının en yüksek olduğu resmi tatil günü 19 Mayıs Gençlik ve Spor Bayramı oldu. Bu yılın en “alışverişli” özel günü ise anneler günüydü. Hediyelerin başrol oynadığı özel günlerde, avantajlı kampanya ve zengin ürün seçenekleriyle kullanıcıları uzun kasa kuyruklarından ve kararsızlıktan kurtaran GittiGidiyor’da “Anneler günü alışverişi babalar gününe kıyasla yaklaşık 9 kat daha fazla yapıldı.”